Få en gratis og uforpligtende analyse af din medieplan. Det er først og fremmest en analyse, men vi kommer også med konkrete medieanbefalinger.

Når vi skal evaluere din medieplan, er der en række forhold, som vi skal vide. Hver medieplan har sine forudsætninger, og skal derfor vurderes ud fra disse.

  • Ønsker du at ramme så mange som muligt inden for din målgruppe med dine medieindrykninger, så skal du finde de medier, som giver en høj dækning.
  • Ønsker du derimod, at dit budskab skal optræde i et redaktionelt miljø, hvor der er større sandsynlighed for, at det bliver læst, skal du finde de medier, som har en høj affinitet.
  • Hvis du går efter den laveste pris, og er ligeglad med nettodækning og kontaktkvalitet (vil vi ikke råde dig til) skal du finde de medier som har den laveste kontaktpris (dvs. prisen for at komme i kontakt med 1.000 personer i din målgruppe).
  • I nedenstående tabel har vi opstillet en bruttoliste over medier sorteret ud fra deres dækningsevne.

medieplanl+ªgningpr+©ve-3-1

Denne bruttoliste vil være anvendelig såfremt din mediemålsætning er høj dækning i målgruppen.

  • Vi kan hjælpe dig med at identificere de medier som du leder efter. Det kræver blot at du kender dine mediemål.
  • Udover dine mediemål, som f. eks. dækning, skal vi vide hvem din målgruppe er – gerne ud fra demografiske, geografiske, økonomiske eller interessemæssige kriterier.
  • Du får en anbefaling i form af en bruttoliste med relevante medier (se overstående tabel), som er udvalgt på bagrund af data fra Indeks Danmark, som er det officielle medieforbrugsindeks. Konklusioner og anbefalinger leveres i form af en powerpoint-præsentation.

Ring på 3332 5063 eller mail til kontakt@medieguruerne.dk og få et gratis medieplanstjek. Vi sender ikke medieplanstjekket, men inviterer dig derimod ind til en præsentation hos os.

Du er velkommen til at besøge vores hovedside, hvis du vil vide lidt mere om os.

Ser frem til at høre fra dig.

Mange hilsner

Thomas Planck

« Kreativ medieplanlægning Invester i dit mediemuskel »